Van zenuwslopende acquisitie tot professionele integratie
Wanneer u een bedrijf overneemt, neemt u niet enkel de activiteiten van het bedrijf over, maar ook meestal het personeel, het management, de klantenportefeuille, de bedrijfsgeschiedenis, de merknaam,… Hoe kaderen deze begrippen in uw huidige commerciële strategie en organisatie? Gaat u de markt benaderen met een geïntegreerd merk of kiest u voor een aparte marktbenadering? Performan gaat resoluut voor een sterk verhaal en vertegenwoordigt dit verhaal zowel intern als extern.
Wanneer u een bedrijf overneemt, neemt u niet enkel de activiteiten van het bedrijf over, maar ook meestal het personeel, het management, de klantenportefeuille, de bedrijfsgeschiedenis, de merknaam,… Hoe kaderen deze begrippen in uw huidige commerciële strategie en organisatie? Gaat u de markt benaderen met een geïntegreerd merk of kiest u voor een aparte marktbenadering? Performan gaat resoluut voor een sterk verhaal en vertegenwoordigt dit verhaal zowel intern als extern.